به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، فرج زاده مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس با بیان ضرورت بسترسازی مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با استفاده از ابزارهای رسانه ای گفت: شبکه سازی، تولید محتوا از طریق بیان دستاوردها و گزارش رفع مشکلات مزمن شده و امیدآفرینی ضرورت روابط عمومی های شهرستانهاست که تاثیر زیادی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ناامید ساختن مردم را از ترفندهای اصلی دشمنان برای دلسرد نمودن مردم از مشارکت در سرنوشت خود و تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور دانسته و بیان داشت: لازم است از طریق ابزارهای جدید رسانه ای، بهره گیری از شبکه های اطلاع رسانی کلیه دستگاههای شهرستان ها اعم از ادارات، فرمانداری، بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها، فعال نمودن ظرفیت انسان رسانه ها، تولید محتواهای مردمی پیرامون انتخابات، استفاده از ظرفیتها و سازه های تبلیغات شهری، با برنامه ریزی منسجم، تمام ظرفیت رسانه ای استان را در خدمت مشارکت حداکثری قرار دهیم.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس افزود: ضرورت شبکه سازی تا آخرین مخاطب در اقشار مختلف جامعه، نقطه هدف ماست و برنامه ریزی ارتباط حداکثری با قشر خاکستری جامعه مطابق با ذائقه های مختلف لازمه عملیات رسانه ای است و کلیه شهرستان ها بر اساس شاخصه های اعلامی و دستورالعمل اطلاع رسانی پس از پایان انتخابات ارزیابی خواهند شد.
فرجزاده مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس اقدامات تبیینی را زمینه ساز رشد آگاهی جامعه نسبت به جایگاه و ظرفیت نمایندگان مردم دانست.