چهارمین قسمت از برنامه طهرون تهران ویژه دهه فجر شبکه تهران میزبان استاد رضا کدخدا غزل خوان معروف تهران خواهد بود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، استاد کدخدا تنها بازمانده از نسل غزل خوان ها تهران مقابل مهبد قناعت پیشه می‌نشیند و در این درباره گفتگو می نماید. "هادی حسن‌بیگی" خواننده جوان کشور نیز در این برنامه شاد و جذاب برای مخاطبان و حاضران قطعه ای را اجرا و خوانندگی می کند. «طهرون، تهران» یک برنامه شاد و مفرح در حوزه سرگرمی است که بیشتر مهمانان آن دهه هشتادی‌ها هستند. در این جُنگ شبانگاهی تلاش شده با ایجاد فضایی بانشاط، جوان و پویا قصۀ آدم‌های مختلف روایت شود.

آیتم‌های نمایشی، گزارش، مستند، استاپ‌موشن، اجرای خوانندگان جوان، استندآپ کمدی و حضور هنرمندان نسل جوان، روایت تهرانی های قدیم، مسابقه و چالش تماشاگران، موسیقی اقوام در این برنامه طراحی شده است. «طهرون‌آباد» با هدف معرفی و بازگویی تاریخچه تهران و تاثیر آن در اتفاقات سال ۵۷، «بچه‌های ناب طهرون» با معرفی حضار برنامه، «قدیم ندیما» با محوریت مقایسۀ گذشته و حالِ فرهنگ و رویدادهای اجتماعی تهران از جمله بخش‌های این برنامه است.

«طهرون، تهران» کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی یعقوبی، سردبیری صادق ساده و اجرای مهبد قناعت‌پیشه که از پنجشنبه ۱۲ بهمن هر شب حوالی ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.