شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن از کشور تایلند با بیان اینکه انس با قرآن در روابط اجتماعی من تأثیرگذار است، گفت: حتی در بحران‌های خانوادگی با مطالعه آیه «ایاک نعبد و ایاک نستعین» این موضوع به من یادآور می‌شود که فقط باید خدا را ستایش کنم چون خدا آرامبخش همه افراد است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)،«کنو کووان سوکتاوون» بانویی ۳۹ ساله که از کشور تایلند برای رقابت در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم به ایران آمده بیان کرد: از ۹ سالگی فعالیت قرآنی را شروع و از ابتدا در همین رشته ترتیل فعالیت کردم. در مسابقات تلاوت کشور مالزی شرکت و مقام سوم را در رشته تلاوت کسب کرده ام.
این متسابق با اشاره به شرکت در مسابقات دارالسلام بورنای تصریح کرد: در سن ۱۸ سالگی در مسابقات جوانان آسیا شرکت کردم؛ میزبانی ایران در این مسابقات نیز عالی بود.
وی یادآور شد: بیشترین دوستان من قرآنی هستند و انس با قرآن در روابط اجتماعی من تأثیرگذار است؛ حتی در بحران‌های خانوادگی با مطالعه آیه «ایاک نعبد و ایاک نستعین» این موضوع به من یادآور می‌شود که فقط باید خدا را ستایش کنم چون خدا آرامبخش همه افراد است.
کنو کووان سوکتاوون عنوان کرد: تنها دوستم قرآن است؛ از طریق انس با قرآن راه مستقیم به سمت بهشت را طی و در زمان مرگ نیز تنها قرآن برایم باقی می‌ماند.