تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد و تا ساعت هشت صبح روز ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس رییس ستاد انتخابات فارس گفت: پس از سه ماه بررسی‌ صلاحیت داوطلبان از سوی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، تاکنون ۸۸۸ داوطلب در استان فارس برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده‌اند.

اسماعیل قزل سفلی افزود: براساس ماده ۷۴ قانون جدید، دستگاه های اجرایی مکلف شده اند، فهرست امکانات و ظرفیت ها، اعم از سالن های همایش و تجمعات را در اختیار نامزدها (در چارچوب جدول زمانبندی و به صورت عادلانه) قرار دهند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداها برای نخستین بار می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات انتخاباتی، معرفی خود و برنامه‌هایشان به مردم استفاده کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.