به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان تهران ،این موفقیت در حالی به دست آمده است که استان تهران با ۷۳ دستگاه اجرایی و حجم گسترده خدمات درمانی، یکی از چالشبرانگیزترین مناطق برای ارزیابی عملکرد دستگاهها محسوب میشود. طبق گزارش رسمی سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاههای اجرایی در این ارزیابی بر اساس شاخصهای مختلفی از جمله عملکرد، پاسخگویی، شفافیت، مدیریت منابع و تحول دیجیتال در سه سطح خوب ، متوسط و ضعیف مورد سنجش قرار گرفتند.
اداره کل بیمه سلامت استان تهران با ارتقای جایگاه خود نسبت به سالهای گذشته، در کنار دستگاههایی قرار گرفت که قدیمی تر و دارای ساختارهای منسجم هستند.
دکتر محمد غلامنژاد، مدیرکل بیمه سلامت استان تهران، از این دستاورد به عنوان نتیجه مجموعهای از اقدامات تحولی در سال گذشته یاد کرد.
این اقدامات شامل چابکسازی ساختار مدیریتی، تقویت فرآیندهای نظارتی، گسترش خدمات دیجیتال و کاهش مراجعه حضوری، بهبود کیفیت خدماترسانی و افزایش شفافیت اداری در سطوح مختلف اداره کل بوده است. وی افزود: «این موفقیت حاصل همدلی و تلاش شبانهروزی همکاران ما در ارائه خدمات به مردم است و بدون همکاری بیوقفه تیمهای مختلف سازمان، دستاوردهای فعلی امکانپذیر نبود.»
بیمه سلامت استان تهران با پوشش بیش از ۵ میلیون نفر از جمعیت این استان و همکاری با بیش از ۶۸۰۰ مرکز درمانی و تشخیصی، یکی از بزرگترین و گسترده ترین شبکههای خدمات درمانی کشور را مدیریت میکند.که معادل حداقل 10استان کشور می باشد.
در سال گذشته، این اداره کل توانست در حوزههای مختلف از جمله حمایت از بیماران خاص و صعبالعلاج، خدمات توانبخشی و پوشش خدمات زوجین نابارور، عملکردی فراتر از متوسط کشوری از خود نشان دهد.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در پایان تاکید کرد که این موفقیتها تنها نقطه آغاز مسیر تحول و پیشرفت در این اداره کل است و برنامهریزیهای جدید برای ارتقای بیشتر کیفیت خدمات در سالهای آینده با جدیت دنبال خواهد شد.
ویدر ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان تهران، اداره کل بیمه سلامت استان تهران موفق به کسب رتبه «خوب» شد. به گزارش روابط عمومی، اداره کل بیمه سلامت استان تهران با کسب امتیاز «خوب» در ارزیابی سال ۱۴۰۳ دستگاههای اجرایی استان تهرادرن، به جمع ۱۲ دستگاه برتر این استان راه یافت.