برنامه «مجله پزشكي» شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 28 تير ماه، به مناسبت روز جهاني هپاتيت به موضوع «پيشگير ي از بيماري هپاتيت C و راههاي كنترل آن در مبتلايان» را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه «مجله پزشكي» كه كاري از گروه بهداشت و تندرستي راديو سلامت است، روز دوشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقيقه با حضور دکترمويد علويان (متخصص گوارش و كبد و رئيس هپاتيت كشور) به پرسش هاي مخاطبان صداي دانش، نشاط و آرامش درباره «علایم اولیه در بيماري هپاتيت C و راههاي پیشگیری وكنترل آن در مبتلايان» پاسخ مي دهد.
گفتني است، به منظور ارتقاي سطح سلامت جامعه و آگاهي از راههاي پيشگيري از بيماريها، برنامه «مجله پزشكي» هر روز به يكي از موضوعهاي حوزه سلامت اختصاص دارد.