رئیس سازمان نظام پزشکی آخرین جزئیات شکایت نظام پزشکی از شرکت «آرمان مدیا» را تشریح کرد.

دکتر علیرضا زالی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت در ارتباط با پیگیری و شکایت سازمان نظام پزشکی از شرکت آرمان مدیا که با انتشار کلیپی جامعه پزشکی را مورد اتهام قرار داده بود، اظهار داشت: ما در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام و خوشبختانه از طرف دفتر ما این کار  پیگیری و شکایت را واصل کرده ایم و در حال حاضر قرار جلب به دادرسی برای موسسه آرمان مدیا صادر شده است.

وی افزود: پیگیری سازمان نظام پزشکی از شرکت آرمان مدیا انجام شده و در دادگاه دفاعیات خود را در ارتباط با این مسئله به جلو برده و شکایت را واصل کرده ایم و در حال حاضر قرار جلب به دادرسی برای موسسه آرمان مدیا صادر شده است و به محض اینکه اقدامات بعدی حقوقی و قضایی انجام شود آن را به اطلاع جامعه پزشکی می رسانیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: بلافاصله پس از انتشار این کلیپ توسط ما شکایت ها انجام شده و وکیل سازمان نظام پزشکی برای دفاع از جامعه پزشکی چند جلسه کارشناسی به نیابت از جامعه پزشکی در دادگاه حضور پیدا کرده و همزمان از طرف سازمان نظام پزشکی ما هم به طور مستقل شکایتی را واصل کرده ایم و در حال حاضر قرار جلب به دادرسی برای موسسه آرمان مدیا صادر شده است.

*درخواست نظام پزشکی از رئیس جمهور

رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره مطالبه نظام پزشکی از رئیس جمهور گفت: بسیاری از مشکلات جامعه پزشکی به دستگاه‌های اجرایی دولت بازمی‌گردد که البته خیلی پیچیده و مشکل هم نیستند. اگر عزم جدی وجود داشته باشد، بسیاری از این مشکلات حل و فصل خواهد شد از جمله این موارد مالیات پزشکان است و پزشکان یکی از گروه‌های اجتماعی متعامل هستند، امیدوارم رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی دستور دهند که زمینه تعامل با پزشکان فراهم شود.

زالی گفت: دولت دوازدهم ضرورت دارد، مانند دولت یازدهم به حوزه سلامت توجه داشته باشد و این توجهات استمرار یابد، توجه به جامعه پزشکی و حفظ کرامت آنها در دولت دوازدهم به طور جدی دنبال شود؛ چراکه جامعه پزشکی در سراسر کشور تلاش می‌کند و حفظ کرامت آنها برای ما مهم است این در حالی است که پزشکان بیش از یک سال است مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

كدخبرنگار410800