به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،احمدرضا طحانیان گفت: باتوجه به افزایش ترددها در روزهای پایانی سال ساعت فعالیت متروی اصفهان از شش و 15 دقیقه صبح تا هشت شب خواهد بود.

وی اظهار کرد: بر همین اساس یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان افزوده می شود تا در روزهای پایانی سال با حجم زیاد مسافر در مترو مواجه نباشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مسافران همچنان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی در مترو هستند و استفاده از ماسک یک الزام است که در غیر این صورت اجازه سوار شدن به مسافران داده نمی شود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان افزود: ضدعفونی مترو نیز هر روز بعد از هر سفر انجام می شود به طوریکه تجهیزات، کابین، درب، دستگیره کابین و .... برای ایمنی و بهداشت مسافران ضدعفونی می شود.

وی سرفاصله قطارهای متروی اصفهان را در حال حاضر 15 دقیقه عنوان کرد و گفت: درصدد کاهش سرفاصله مترو هستیم تا استفاده از این وسیله پاک و سریع هروز بین شهروندان افزایش یابد.

طحانیان تعداد فعلی مسافران متروی اصفهان را به علت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها روزانه حدود 30 هزار نفر عنوان و اظهار کرد: این در حالی است که استقبال مردم از مترو پیش از کرونا به اندازه ای بود که تعداد مسافران به روزانه یکصد هزار نفر رسیده بود.