به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی  با حضور در دانشکده های پزشکی و داروسازی  نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط بر بیش از ۸۵ محل برگزاری آزمون سراسری نظارت دارند اظهار کرد: تمامی داوطلبان کنکور باید پیش از ورود به جلسه آزمون، فرم خود اظهاری بیماری کرونا را تکمیل کرده باشند.

مهندس علی اصغر حسنی خاطر نشان کرد: در سطح استان ۸۵ حوزه امتحانی با ۱۰۶ هزار و ۵۲۹ نفر داوطلب کنکور سراسری در ۵ رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه دایر شده است که از این تعداد ۵۴ هزار و ۱۰۱ داوطلب با ۵۱ حوزه و ۵۲ هزار و ۴۲۸ داوطلب با ۳۴ حوزه در مناطق زیر پوشش دانشگاه است.

وی  با ذکر این نکته حق و حقوق داوطلبان کرونایی حفظ شده و آزمون این افراد در مکانی جدا از سایر داوطلبان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در هر حوزه یک کارشناس بهداشت مستقر بوده و با در نظر گرفتن نیروی اضافه در برخی از حوزه‌های امتحانی با تعداد داوطلب بیشتر این عدد به بیش از ۱۰۰ نفر می‌رسد.