به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محمد مراد سپهوند افزود: هرساله ستاد تنظیم بازار برنامه‌ریزی های جدی برای ماه مبارک رمضان دارد و امسال نیز سهمیه استان تخصیص داده شده است.

وی شکر، روغن، گوشت و برنج را جزو سهمیه‌های استانی دانست و اظهار داشت: به همین منظور سهمیه ماه مبارک رمضان در کل استان ۶۰۰ تن شکر به قیمت بسته بندی هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان برای مصرف خانگی، ۶۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان تامین شد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از یکهزار تن شکر مورد نیاز قنادی‌های استان تامین شده است که به زودی توزیع می شود.

سپهوند ادامه داد: با توجه به نیاز مردم به خرما در ماه مبارک رمضان نیز برنامه ریزی در این زمینه انجام شده و قرار است سازمان تعاون روستایی لرستان از طریق وزارت جهاد کشاورزی خرمای مورد نیاز را تامین کنند.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی فروشندگان مبنی بر گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و احتکار مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان با متخلفان واحدهای صنفی برخورد شود.