به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در هشتمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان تهران با اشاره به لزوم ارائه گزارش عملکرد اظهار داشت: دستگاه های عضو کارگروه گزارش عملکرد خود را تا ۱۵ شهریور به دبیرخانه ارسال کنند و اگر خلا قانونی وجود دارد حتماً در گزارش درج شود تا از طریق نمایندگان مجلس و شورای اجتماعی کشور پیگیر باشیم .

وی ادامه داد: طرح ساماندهی کودکان اتباع توسط عده‌ای از فعالین اجتماعی افغانستانی مستقر در ایران تهیه شده که توسط بهزیستی استان بررسی و هماهنگی لازم جهت اجرایی شدن آن به عمل آید.

استاندار تهران عنوان کرد: اعضای کارگروه جهت اجرای طرح با بهزیستی همکاری لازم را داشته باشند، همچنین اعضای کارگروه گزارشی از نحوه هزینه اعتبارات شورای اجتماعی کشور تا ۵ شهریور ارائه ارائه دهند.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی کودکان کار در سال ۹۸ اجرایی شد که اثرگذاری خوبی داشت و باید این طرح به شکل جدی به ویژه با توجه به شرایط کرونا استمرار داشته باشد که در این زمینه نیازمند بانک اطلاعات جامع و وحدت رویه و اتفاق نظر هستیم.