تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت دیدار تیم های استقلال و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل های این دیدار را سید احمد موسوی در دقیقه 50 برای استقلال، محمد طیبی در دقیقه81 برای نفت آبادان به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال در رده سوم قرار گرفت . نفت آبادان با این نتیجه در رده پنجم جدول قرار گرفت و هم امتیاز استقلال شد.

دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز پیگیری شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تراکتور تبریز با این تساوی خانگی ۶ امتیازی شد و تیم فولاد هم با کسب یک امتیاز بیرون از خانه ۷ امتیازی شد. در یکی از دیدارها تیم‌های سایپا تهران و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. سایپا با نتیجه امروز صاحب یک برد و چهار تساوی است و ۷ امتیازی شد. مس رفسنجان هم با کسب دو تساوی و سه باخت تنها دو امتیاز کسب کرده است. تیم فوتبال گل گهر سیرجان  میزبان تیم پیکان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید. حسین پورامینی در دقیقه ۳ و نادر محمدی در دقیقه۷  برای پیکان و گادوین منشا در دقیقه۳۱ برای گل گهر گلزنی کردند. تیم گل گهر  اولین باخت این فصل خود را تجربه کرد ولی با ۱۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. تیم پیکان هم با این برد  ۸ امتیازی شد.
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ماشین‌سازی تبریزدر ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز شد که این دیدار با برتری 4 بر یک تیم میزبان به پایان رسید. گل‌های  آلومینیوم اراک را حامد پاکدل در دقیقه ۲۳ و ۵۳ و سعید باقرپسند در دقیقه ۵۸ و ۷۴ به ثمر رساندند. تیم اراکی با این پیروزی ۵ امتیازی شد. ماشین سازی هم یک امتیازی باقی ماند.