به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،  رئیس مرکز بهداشت   اقلید گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان، اصنافی که به دلیل سرپیچی از این مصوبات همچنان در حال فعالیت غیر قانونی هستند توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اقلید تعطیل و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

مهندس«کاوه قدرتی» در ادامه افزود: در طی بازدیدهایی که به صورت ضربتی توسط بازرسان مرکز بهداشت اقلید انجام شد دوازده کافی شاپ تعطیل شدند و همچنین به تعدادی از اصناف که پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کووید۱۹ را رعایت نمی کردند اخطار تعطیلی داده شد.

او در ادامه گفت: از تمامی کسبه و صنوف خواهشمندیم در جهت رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامتی همشهریان، به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پایبند بوده و توصیه های کارشناسان مرکز بهداشت را رعایت کنند.

مهندس قدرتی در پایان خاطرنشان کرد: در مبارزه با بیماری کووید۱۹ دو راه اصلی، همراه کردن مردم برای همکاری در روند مبارزه با این بیماری و قطع زنجیره انتقال با شناسایی سریع بیماران می باشد و در این مسیر با هر فردی که تخلف کرد باید در چارچوب مجازات هایی که ستاد مبارزه با کرونا مقرر کرده است برخورد کنیم.

کدخبرنگار41090