به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، امیر "کیومرث حیدری" با حضور در ستاد مرزبانی ناجا ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: هفته دفاع مقدس را خدمت همرزمان عزیز و گرانقدرم در مرزبانی ناجا که همواره حضور پررنگ در دفاع از مرزهای کشور دارند، تبریک می‌گویم و امروز توفیقی نصیب بنده شد تا در خدمت شما عزیزان باشم.

وی با اشاره به تلاش های گسترده مرزبانان برای تأمین امنیت مرزهای کشور و مرزنشینان غیور ایران اسلامی، افزود: عملکرد نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور بسیار مطلوب بوده و امروز توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار، مجاهدت و تلاش نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه بایستی راهبردهای تأمین و توسعه امنیت پایدار در مرزهای کشور با حضور مقتدر مرزبانان محقق شود، تصریح کرد: مرزبانی موثرترین مولفه در تأمین امنیت مرزهای کشور است؛ بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیده اند و زمینه زندگی آرام توام با آرامش را برای مرزنشینان در مرزهای کشور فراهم کرده اند.

وی در پایان انتصاب سردار "گودرزی" در سمت فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی را تبریک گفت و برای وی در سنگر مرزبانی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.