به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان؛ سیاوش غلامی از توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته کمک معیشتی میان آسیب دیدگان و متاثران از بیماری کرونا با عنوان "همدلی و احسان" در استان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بیش از ۲۲۰۰ بسته کمک معیشتی جهت توزیع میان افراد کم برخوردار و متاثرین از کرونا در راستای همدلی و احسان به ۱۶ شعبه جمعیت هلال احمر استان تحویل داده شد.

غلامی افزود: ارزش ریالی این بسته ها شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، انواع کنسرو و حبوبات، 8 میلیارد و 400 میلیون ریال است که از محل کمک های فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر جهت کمک به آسیب دیدگان و متاثرین از کرونا تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در ادامه از تشکیل بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و گفت: در راستای توزیع کمک های معیشتی، تعداد ۲۰۰ دستگاه کپسول اکسیژن، مانومتر، پالس اکسیمتر و ماسک اکسیژن جهت ارائه خدمت به بیماران درگیر ویروس منحوس کرونا به شعب جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خواستار همکاری هرچه بیشتر خیران و مردم استان در تامین اقلام مورد نیاز بانک امانات تجهیزات پزشکی شعب هلال احمر استان شد و افزود: از خیرین و هم استانی ها درخواست می شود تا کمک های خود را برای تامین اقلام و تجهیزات پزشکی اختصاص دهند و اقلام تجهیزات پزشکی مثل ویلچر، تخت، تشک مواج، عصا و واکر را به بانک امانات شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان وقف یا اهداء کنند.