ثبت‌نام متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر در سامانه جشنواره، از فردا چهارشنبه 15 دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، کورش پیرو مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این دوره جشنواره با اعلام این خبر اعلام کرد: بر اساس گاهشمار جشنواره، فرصت ثبت‌نام شش روز خواهد بود و ساعت 24 دوشنبه 20 دی ماه به خواهد رسید. به گفته او، تمام مواد تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از 15 دی ماه سال 1399 تا 15 دی‌ ماه سال 1400 در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا در سامانه‌های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه تبلیغات سینمای ایران شرکت کنند. پیرو تٲکید کرد: بر اساس آئین‌نامه، آثار ارزیابی‌شده در دوره‌های گذشته، پذیرفته نمی‌شوند.

گفتنی است کلیه آثار متقاضی شرکت در این بخش، بایستی ضمن مطالعه شرایط اختصاصی سه بخش [آنونس و تیزر، پوستر و عکس] در سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com، نسبت به عضویت، ثبت نام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه‌های آثار خود اقدام کنند. ‌چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.