تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،شیخ «نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله در سخنانی در محفل عاشورایی دومین شب ماه محرم بر لزوم تشکیل دولتی کارآمد و سازنده تاکید کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما خواستار دولتی هستیم که کارآمد و تا حد امکان فراگیر و طبق قانون اساسی کشور، مورد حمایت و تایید نمایندگان مردم باشد.

شیخ نعیم قاسم افزود: حزب الله خواستار تشکیل دولتی است که قادر به انجام اصلاحات در کشور و مبارزه با فساد باشد و ما را از این وضعیت نجات دهد.

وی ضمن رد اتهامات وارده به حزب الله در خصوص انباشت مهمات در بندر بیروت گفت که ظرف چند ساعت مشخص شد که آنها دروغ می‎گویند و نیرات انباشت شده برای حزب الله نیست و پس از متهم کردن و روشن شدن موضوع، درباره آن اظهار بی اطلاعی کردند.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: آنها برای اثبات ادعاهای خود برای جمع آوری سند و مدرک اقدام کردند تا با هدف تضعیف مقاومت، به حزب الله ضربه بزنند، اما همه چیز به خود آنها بازگشت و مشخص شد که ود آنها مسئول انفجار بندر بیروت هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تبلیغات و همجمه‌های دروغین علیه حزب الله و مقاومت، به جایی نخواهد رسید و عاملان آن در نهایت ناامید می‎شوند.