به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر مشهد مقدس،سید جمال زرگر در این پیام آورده است((ن وَ اَلْقَلَمِ وَم ا يَسْطُرُونَ))جست و جوی حقیقت،رسالتی است که بار آن را تنها انسان های شجاع،صادق و فارغ از تعلقات دنیا،یارای به دوش کشیدن دارند؛آن هایی که نه تنها دل در گرو این جست و جوی گری دارند بلکه در راه آن، گرانبهاترین و شیرین ترین دارایی خود را نیز فدا می کنند.

روز خبرنگار؛تجلی راستین این دلدادگی و از جان گذشتگی است. صاحبان بی ادعا اما حقیقت جوی قلم ورای الزامات و تعهدات هر حرفه دیگری برای نورتاباندن به تاریکی ها و زدودن گژی ها و ناراستی ها در وادی خطیر کشف و انعکاس حقیقت گام بر می دارند. به ویژه خبرنگارانی که با پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز بیش از سایر همقطاران خود،در معرض آسیب ها و مخاطرات حرفه خود قرار دارند.خبرنگارانی که در کنار امدادگران،نجاتگران،داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر،در خط مقدم مواجهه با بحران حضور دارند و یاور همیشگی امدادگران می باشند.

شرافت و بزرگی این حرفه را ارج می نهم و 17 مرداد که یادآور عروج عاشقانه شهدای خبرنگار است را به همه خبرنگاران گرانقدر ایران عزیز و خصوصا همراهان همیشگی جمعیت هلال احمرتبریک می گویم و امید دارم همچون گذشته و با باوری مستحکم تر در را تسکین آلام بشری،خدمت به نوع بشر و ساختین دنیایی آرام قدم بردارید.