به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد؛ سید امان اله جهان بین گفت: به همت خیرین و مردم، توان توانمندان به نیاز نیازمندان متصل خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: با راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه و در ادامه در شهرستانهای دیگر استان فرصتی فراهم شده تا به یاری نیازمندان بشتابیم. باهمین هدف هلال احمر آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر را که علاقه مند به وقف آن‌ها هستند جمع‌آوری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات هستند به صورت رایگان امانت بدهد، اقلام مورد نظر از قبیل کپسول اکسیژن، تخت، ویلچیر، تشک مواج، عصا، واکر و سایر اقلام پزشکی مورد نیاز است.

جهان بین گفت: مردم و خیرین می‌توانند برای پیوستن به این حرکت خداپسندانه به جمعیت هلال‌احمر شعب سراسر استان مراجعه کنند.

بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستانهای کهگیلویه و گچساران به همت خیرین و متمکنین آن شهرستان و با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال و تجهیزات پزشکی مدرن و به روز ازجمله دستگاه اکسیژن سازحرفه ای و دیگر تجهیزات راه اندازی شده و بعد از بانک تجهیزات مرکز استان که به همت معاونت امور داوطلبان شروع به فعالیت کرده بود آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هم استانی خواهد بود.