تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت در  هفته سی و هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا  تیم اسپال ته جدولی و سقوط کرده به سری B میزبان فیورنتینا بود و این بازی را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد.

گل‌های این بازی را دونکن در دقیقه ۳۰ و کوامه در دقیقه ۸۹ و پولگار در دقیقه ۹۰ برای فیورنتینا به ثمر رساندند و برای اسپال هم دی آلساندرو در دقیقه ۳۰ گلزنی کرد.

تیم اسپال که پیش از این سقوطش قطعی شده است به کار خود با 20 امتیاز در رده بیستم پایان داد.

فیورنتینا هم با 49 امتیاز به کار خود در مکان نهم پایان داد.

جنوای رده هفدهمی که برای بقا رقابتی شانه به شانه با لچه داشت، با کسب این پیروزی خانگی 39 امتیازی شد و در همین جایگاه باقی ماند. این تیم با زدن سه گل در همان نیمه نخست تا حدودی از کسب پیروزی مطمئن شد و حتی 10 نفره شدنش پس از اخراج رومرو زننده گل سوم این تیم هم مانع از پیروزی‌اش نشد. در این بازی همچنین صوفیان آمرابات در دقیقه 1+90 از هلاس ورونا اخراج شد. تیم لچه اما در یک ماراتن گلزنی در بازی همزمان مقابل میهمانش پارما با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست داد و به این ترتیب با 35 امتیاز قبلی‌اش در رده هجدهم باقی ماند تا بعد از اسپال و برشا سومین تیمی باشد که به سری B سقوط می‌کند. لچه و برشا تیم‌هایی بودند که تابستان سال گذشته به سری A صعود کرده بودند. نتایج بازی ها :
اسپال 1 - 3 فیورنتینا
ساسولو 0 - 1 اودینزه
بولونیا 1 - 1 تورینو
جنوا 3 - 0 هلاس ورونا
لچه 3 - 4 پارما