به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال ايمان عالمى با قدردانى از حمايت فدراسيون فوتبال در برپايى اردوهاى تيم ملى جوانان گفت:شرايط ويژه كرونايى وضعيت سختى را براى برگزارى تمرينات و برپايى اردوها ايجاد كرده با اين وجود بايد از مجموعه فدراسيون فوتبال، كميته جوانان آقاى ماجدى و همكارانشان كمال تشكر را داشته باشيم. با همه سختى ها از اول آذر با رعايت پروتكل ها وارد اردو شديم و تمرينات بسيار خوب و مفيدى داشتيم.

مربى تيم ملى جوانان اضافه كرد:با همكارى كميته پزشكى و استفاده از امكانات مركز ملى با وجود محدوديت ها خوشبختانه نفرات زيادى وارد اردو شدند، تعدادى از بازيكنان جديد را مورد آزمايش قرار داديم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرينات منظم و بسيار مفيدى داشتيم.دو بازى تداركاتى بسيار خوب انجام داديم كه آزمون مناسبى براى شناسايى نفرات بود.

عالمى همچنين گفت:خوشبختانه تيم بسيار خوب و مستعدى شكل گرفته بچه ها انگيزه زيادى دارند و با دقت و يادگيرى مناسب تلاش مى كنند خواسته هاى كادر فنى را در زمين اجرا كنند كه اين مسئله اميدواركننده است. اميدوارم با تلاش آقاى مهابادى و ساير اعضاى كادر فنى بهترين نفرات انتخاب شوند و با يك تيم قدرتمند و شايسته بتوانيم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را كسب كنيم.