تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، فراگیرشدن ویروس کرونا پیامدهای مختلف و شگفت‌آوری به همراه آورد و جوامع مختلف بشری را تحت تاثیر قرار داد. یکی از جنبه‌های مختلف این تاثیر، تجربه‌های تلخ و شیرین و حسرت‌باری بود که شاغلین و دانشجویان رشته‌های مرتبط با سلامت، از پرستاران و پزشکان تا سایر حرفه‌مندان و دانشجویان این رشته‌ها، ازسر گذراندند که مرگهای تلخ و اندوه‌بار تا بهبودهای سخت و نفس گیر را دربرمی‌گیرد.
کروناداستان بهانه‌ای برای ثبت این تجربه‌های منحصربه‌ فرد است تا ضمن ثبت  آن‌ها به بهترین‌ها جوایزی اهدا کند. این آثار در دو قالب ادبی "داستان کوتاه" یا "روایت" و دو بخش "شاغلین" و "دانشجویان" مورد برررسی قرار می‌گیرد.
کرونا داستان با حمایت سازمان نظام پزشکی ایران، انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا) و موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.دبیر این رویداد دکتر بابک زمانی، نورولوژیست و روزنامه‌نگار است.
از حرفه‌مندان و دانشجویان حوزه سلامت دعوت می‌کنیم آثار ادبی خود را، درباره تجارب شخصی یا حرفه‌ای دوران کرونا، در دو قالب داستان کوتاه یا روایت نویسی، برایمان ارسال کنند‌.
ما را از طریق کانال تلگرام و صفحه‌ اینستاگرامِ کروناداستان و ایمسا ایران دنبال کنید تا در جریان اتفاقات پیش رو قرار بگیرید:
Telegram:
@coronadastan_competition
‌@iran_imsa
Instagram:

برچسب‌ها