به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، سید البرز حسینی در دیدار با مدیرعامل هلال احمر استان گفت: هدف ما از حضور در این مجموعه قدردانی از پرسنل و نیروهای تلاشگر هلال احمر است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان حدود ۲۰۰ پرسنل زحمتکش دارد، اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر اعم از اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان در راستای تحقق اهداف هلال احمر با این مجموعه انسان دوستانه همکاری دارند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات در بخش های مختلف و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه از ماموریت های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان محسوب می شود و با توجه به ماموریت و رسالتی که هلال احمر استان دارد، این نهاد در موقعیت ها و شرایط غیرمترقبه همواره کمک حال شهروندان بوده و کمک های انسان دوستانه رضایت بخشی را ارائه کرده است.

وی تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان جزء مجموعه های خط مقدم در امدادرسانی حوادث غیر مترقبه است و در انجام وظایف خود منشاء اثرات مثبت و مهمی بوده است.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: استان زنجان همواره حوادث غیر مترقبه ای را تجربه کرده که مهمترین آن زلزله طارم بود که هلال احمر با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی در خط مقدم امداد و کمک رسانی به زلزله زدگان بود. این جمعیت با توجه به پتانسیل موجود و روحیه کمک و امدادرسانی به افراد متاثر از حوادث و مخاطرات، سبقه مهم و قابل توجهی به لحاظ آموزش، توانمندی نیروی انسانی و شیوه مدیریتی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده جمعیت هلال احمر به توانمندی بالاتری برسد.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان زنجان آماده هستند در جهت رفع مشکلات هلال احمر با مجموعه های بالادستی قدم مثبتی بردارند.

حسینی اظهار کرد: نمایندگان شهروندان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی در تلاش برای رفع مشکلات سخت افزاری، فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات، منابع مالی هستند. وی خاطرنشان کرد: به عنوان شخص حقیقی که شهروند زنجانی و شخصیت حقوقی که منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی هستم از جمعیت هلال احمر و خدمات انسان دوستانه آن، قدردانی می کنم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این دیدار به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این مجموعه اشاره کرد و افزود: سالن همایش های بین المللی هلال احمر پس از ۳۰ سال نوسازی و‌ بازسازی شد.

شهرام میرزایی گفت: این سالن حدود یک هزار نفر ظرفیت برای برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و همایش و جشنواره های استانی و کشوری دارد.

وی به توانمندی هلال احمر در سوانح و حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: با همکاری پرسنل هلال احمر، امدادگران، داوطلبان و جوانان در تحقق اهداف و برنامه ها به خوبی عمل کرده ایم.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از بخش های مختلف هلال‌احمر بازدید کردند.