تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان کردستان،دکتر پیام جلالی با اشاره به نقش مهم داوطلبان و خیرین در پیشبرد اهداف بشردوستانه ی جمعیت هلال احمر افزود: تاکنون خیرین هلال احمر بیش از ۲ میلیارد ریال جهت راه اندازی و تجهیز این مرکز هزینه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: راه اندازی مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر در راستای فعالیت های عام المنفعه و کمک به مردم محروم منطقه صورت گرفته و نقش به سزایی در خدمت به مردم خواهد داشت.

جلالی تصریح کرد:  در این مرکز انواع دستگاه های تخصصی فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی مستقر خواهد شد که در فاز اول می توان همزمان به 10 نفر ارائه ی خدمات نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با در اختیار نهادن مکان و تعمیرات و آماده سازی مورد نیاز و تهیه تجهیزات و ملزومات در راه اندازی این مرکز اقداماتی انجام داده و با حمایت خیرین گرانقدر و خرید فاز دوم تجهیزات طی یک یا دوماه آینده این مرکز افتتاح خواهد شد.

دکتر پیام جلالی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بارز جمعیت هلال احمر مردمی بودن آن بوده و در طول یکصد سال گذشته خیرین و داوطلبان گرانقدر این جمعیت همواره با کمک های مادی و معنوی خود، مجموعه را در راه خدمت بیشتر به مردم کمک کرده اند.