به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،این هشتگ به مناسبت دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با مقام معظم رهبری راه اندازی شد.

ضحی نوشت: قسم به خدا اگر کشته شوم سپس مرا آتش بزنند و خاکسترم را به هوا بدهند و این کار را هزار بار تکرار کنند هرگز تو را ترک نمی کنم ای پسر فاطمه، ای مرجع من، ای سید علی حسینی خامنه ای.

دیگری نوشت: آیت الله سیستانی و الحشد الشعبی نعمتهایی عظیم برای عراق هستند که باید حفظ شوند. شخص دیگری نوشت: ای رهبر عزیز تو بزرگترین نعمت الهی هستی. صفحه خامنه ای اصیل نوشت: هوای من سیستانی، ولایتم خامنه ای، جهادم عراقی است و با قلمم از قهرمانان مقاومت حمایت می کنم. دیگری نوشت: شهیدان سلیمانی و المهندس اصحاب حسین و نشانه هایی شگفت انگیز بودند. ایلیا ایلیا نوشت: پوزه استکبار را به خاک بمالید که می خواهد میان ما اختلاف ایجاد کند. علی رضا نوشت: من یک داوطلب در مرکز لجستیک الحشد الشعبی هستم. از سوی خداوند نعمتی برای حفظ مردم عراق آمده که به فضل آن کرامت این سرزمین حفظ شد. یقین نوشت: آمریکا می خواهد الحشد الشعبی منحل شود چرا که از ارتشهای عقیدتی می ترسد.   محمد ابو خوله نوشت: هر که باشی از خاک هستی.