تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا پس از ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون  خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: فروشگاه شهروند یکی از شرکت‌هایی است که به بدترین وضعیت ممکن اداره شده و 150 میلیارد تومان سپرده شرکت که از سود آن حقوق پرسنل پرداخت می‌شد، از بانک شهر به یک بانک خصوصی منتقل شده است و پرونده قضائی در این امر تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد برند فروشگاه با قیمت نازل فروخته شده است، گفت: عملکرد این شرکت بسیار کاهش یافته و زیر سؤال رفته است.

وی تصریح کرد:‌مدعیان شفافیت و مبارزه با فساد در شورای پنجم درباره این موضوع سکوت کرده‌اند و حالا باید از آنها سؤال شود که چرا این مسئله را اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران ضمن گلایه از وضعیت مخازن زباله در پایتخت گفت: وضعیت نظافت تهران مناسب نیست. در دوره مدیریت شهری گذشته اقدامات لازم صورت نگرفته و اطراف سطل‌های زباله تبدیل به انباشت زباله شده است.

وی در مورد ایستگاه‌های آتش‌نشانی گفت: کمبود ایستگاه نداریم و حتی با توجه به صحبت‌های پیروز حناچی، تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران از لندن بیشتر است، اما مشکل در جانمایی آنها وجود دارد.

وی تأکید کرد: معیار کاهش زمان رسیدن به  حادثه باید مورد توجه باشد تا بتوان خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان در حوادث انجام داد. /