مدیر پرستاری دانشگاه، خدمات ارزنده پرستاران در دوران شیوع کرونا را نگاشتن تاریخ جدیدی بر برگ زرین پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران دانست.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیمین رنجبران  گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیه و روز پرستار را خدمت همکاران تبریک عرض می‌کنم. پرستارانی که سفیر سلامتی و مهربانی و خدمت به جامعه هستند و در برهه‌ی شیوع ویروس کرونا ثابت کردند که در کنار سایر تیم درمان و کادر پشتیبانی دانشگاه می‌توانند خدمات ارزنده‌ای را به بیماران ارائه دهند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران  افزود: در این دوران شاهد زحمات و رشادت‌های مدافعان سلامت بودیم و عزیزانی نیز در این راه به شهادت رسیدند، همچنین همکاران زیادی به این بیماری مبتلا شدند و پس از بهبودی مجدداً به سنگر خدمت برگشتند که این خود تاریخ جدیدی بر برگ زرین پرستاری و درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: پرستاران سفیر مهربانی و سلامتی و نوع‌دوستی و همچنین وجدان کاری بهینه برای بیماران باید باشند ما باید قدر شهدای مدافعان سلامت را بدانیم و پاسدار خونشان باشیم و در این راه از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنیم و مطمئناً کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمره‌ی چنین افرادی قرار دارد امیدوارم که دعای خیر بیماران بدرقه راه زندگی‌شان باشد.