به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی اکبری» در مورد دلیل کاهش شکایات گفت: در حقیقت هر شکایت می تواند به منزله  یک فرصت برای ترقی باشد و با این رویکرد، علت های ریشه ای هر شکایت در حوزه کودکان یک تا ۵۹ ماهه ماهه در معاونت درمان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص تصحیح فرایندهای درمانی، ابلاغ دستورالعمل ها و بهبود خدمت دهی به کودکان بیمار انجام می شود که در نتیجه باعث ارتقای سطح خدمت دهی به کودکان و به تبع آن افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد مراجعان به حوزه های درمانی شده، به طوری که شکایات این حوزه به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه افزود: برای سال ۹۹ نیز برنامه ریزی لازم انجام شده تا با یاری خداوند میزان رضایتمندی مراجعان را افزایش دهیم و باعث کاهش اضطراب ناشی از نارضایتی در فضاهای درمانی شویم./