به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "مسعود خرم نیا" اظهار داشت: ماموران پليس گمرک امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی از طریق منابع اطلاعاتی با خبر شدند يک دستگاه خودرو ترانزيتی خارجي حامل پارچه، پرده،کفش و رومبلي از طريق گمرک مرزي بازرگان وارد ايران شده و قرار بوده از مسير گمرک آستارا به مقصد کشور دیگری خارج شود که رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: با بررسي دقيق تر موضوع مشخص شد که تريلي کشنده از مسير اصلي خارج و درگمرک آستارا اعلام وصول نشده است که با توجه به حساسيت موضوع و با هماهنگي مراجع قضائی، نماينده شرکت حمل و نقل به مقر پليس گمرک بازرگان دعوت و نامبرده پيرامون این موضوع بيان داشت راننده تريلي تبع خارجی بوده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

وی بیان کرد: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و طی یک عملیات منسجم پلیسی ماموران موفق به شناسایی 4 نفر که با خارج کردن تریلی از مسیر اصلی و هدایت آن به یکی از کارگاه های مبل سازی شهرهای مرکزی کشور و قصد فروش کالاها را داشتند، دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی انتظامی استان آذربایجان غربی، برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 182 میلیارد ریال بر آورد شده است.