تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردارمحمد قنبری در تشریح این عملیات گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پی پايش دقیق اطلاعاتي باندهاي قاچاق مواد مخدر به سرنخ های قاچاق یک محموله سنگین موادمخدر در شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با همکاری تیم های از یگان تکاوری پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی 2 تیم از اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را در حال جابه جایی محموله مواد از مناطق مرزی با 3 دستگاه خودرو وانت و سواری شناسایی و طی 2 عملیات مجزا، زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها که با درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ همراه بود ضمن دستگیری 3 قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در مجموع یک تن و 596 کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در همین راستا جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته با 42 عملیات پلیسی در شهرهای مختلف استان ضمن دستگیری 8 قاچاقچی ، 30 خرده فروش، توقیف 12 دستگاه خودرو؛ مقدار 2 تن و 404 کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی و 8قبضه سلاح جنگی و سلاح شکاری به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.