تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار "سلمان امیری " با اعلام اين خبر بيان داشت : در راستاي شناسایي و برخورد قانوني با افراد سودجو و محتکر، ماموران پاسگاه انتظامي بخش "سامن" شهرستان ملایر به همراه ماموران پليس اطلاعات واداره تعزيرات در بازدید از یک انبار   11 تن و 400کيلو گرم برنج احتکار شده را  به ارزش 2 ميليارد و 280 ميليون ريال کشف کردند.

 وی در ادامه افزود: همچنین ماموران انتظامی در بازدید دیگر  ازیک فروشگاه 193 تن و 850 کيلو گرم برنج به ارزش 30 ميليارد و 877 ميليون ريال ، 5 هزار و 957 ليتر روغن خوراکي به ارزش 530 ميليون ريال  و 2هزار و 205 کيلو گرم شکر به ارزش 220 ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان در ادامه بیان داشت: در این بازدید ها همچنین 2 هزار و 375کيلو گرم گردوي قاچاق نیز از يک انبار در يک روستا به ارزش يک ميليارد و 190 ميليون ريال کشف شد.

سردار امیری افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده 42 ميليارد و 990 ميليون ريال برآورد شده است که در اين ارتباط يک فروشگاه توسط ماموران پلیس پلمب و  3  نفر تحويل مراجع قانوني شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه بیان داشت: برخورد با محتکران و افرادي که بخواهند مايحتاج ضروري مردم را بدون مجوز قانوني نگهداري کنند در دستور کار نيروي انتظامي استان قرار دارد.