به گزارش  گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، دکتر سید بهمن سبحانی، با اعلام این خبر گفت: این کمک به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی این بیمارستان از سوی خیرین انجام شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار افزود: این تجهیزات شامل یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۶ میلیارد ریال و یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال است.

دکتر سبحانی با قدردانی از حمایت های همیشگی خیرین و نیکوکاران از فعالیت های درمانی و کمک به ارتقاء سطح ارائه خدمات به بیماران نیازمند این بیمارستان افزود: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به دلیل ارائه خدمات خیریه؛ عام المنفعه و رایگان برای کودکان دارای اختلال ذهنی ـ حرکتی، همواره از سوی خیرین حوزه سلامت مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تقدیر ویژه از خیرین نمونه کشوری و همچنین همراهی و پیگیری های مجدانه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به منظور خرید این 2 دستگاه پراهمیت برای بیمارستان افزود: این بیمارستان با تخصیص تعرفه خیریه به بیماران مراجعه کننده می‌تواند بستری مناسب برای فعالیت های خیرخواهانه سایر خیرین نوع دوست باشد.