به گزارش گروه استانی  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهر، سرپرست بیمارستان  حضرت فاطمه الزهرا(س) مهرهدف از برگزاری این برنامه را گرامیداشت روز خبرنگار، تقدیر از خبرنگاران و ارایه گزارش عملکرد یک سال گذشته بیمارستان عنوان کرد.

«هادی اکبری» خبرنگاران را همکاران عرصه سلامت و جایگاه رسانه در جامعه را جایگاهی والا برشمرد و افزود: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی عمومی دارند و می توانند با انتشار مطالب مربوط به بیماری کووید۱۹ مانند استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات، برای گذر از بحران کرونا و فرهنگ سازی در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشند.

او اضافه کرد: با هدف کنترل بحران کرونا، در این مرکز درمانی هر هفته دو نشست با محوریت کروناویروس با حضور فوکال پوینت و متخصص اطفال بیمارستان برگزار می شود؛ همچنین اتاق بستری زیر شِش ساعت مربوط به بیماران مشکوک به کروناویروس، از دیگر بیماران در بخش اورژانس جدا شده است.

سرپرست بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهر با تقدیر از رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارکنان بیمارستان، مسوولان شهرستان مهر، خیرین و شورای خیرین، هیات امنا و بیت آیت الله «مهری» که با حمایت های خود راهگشای مسایل مختلف بیمارستان بوده اند، از راه اندازی بخش تالاسمی، نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال، راه انداری آسانسور بیمارستان، آغاز ساخت ساختمان جایگاه پسماند و پیشرفت ۹۰ درصدی آن، آغاز ساخت پانسیون پزشک و جذب کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیرین در چهار ماه نخست امسال را به عنوان مهمترین اقدامات و دستاوردهای این مرکز در یک سال گذشته عنوان کرد.

اکبری گفت: تکمیل پروژه ساختمان الحاقی و راه اندازی بخش دیالیز از مهمترین اهداف برنامه عملیاتی این مرکز درمانی در سال ۹۹ است.

در این برنامه که با حضور «علی عشقی» مدیر داخلی و «محیا پیام» مسوول روابط عمومی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهر برگزار شد، از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های مهر و لامرد تقدیر شد./