به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته اظهار کرد: فشردگی مسابقات کاراته تا پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن رقابت ها به قدری زیاد بود که باعث خستگی بیش از حد من و سایر ملی پوشان شده بود.
وی ادامه داد: این استراحت اجباری برای من بسیار مفید و لازم بود چرا که واقعا به ریکاوری نیاز داشتم، البته با طولانی شدن تعطیلی اردوها و مسابقات انگیزه ام را کمی از دست دادم که خبر برگزاری قطعی المپیک در سال آینده امیدوارم کرد و حدود یک هفته ای است که تمریناتم را به طور جدی آغاز کردم و به طور حتم پر قدرت تر از قبل و با آمادگی بیشتر در مسابقات آتی برای قطعی شدن سهمیه المپیک شرکت خواهم کرد.
عضو تیم ملی کاراته افزود: در این مدت با مربیانم در ارتباط بودم، در حال حاضر برنامه خاصی برای تمرینات به ما ندادند و بدنبال مجوز برای برگزاری اردوها هستند، شرایط رشته ما برای تمرین انفرادی بسیار سخت است؛ امیدوارم به زودی امکان برگزاری اردوها فراهم شود.
وی تاکید کرد: حضور روان شناس ورزشی و ارتباط نزدیک او با ملی پوشان اتفاق بسیار خوبی است که تاثیر مثبتی بر عملکردم گذاشته است و بخصوص در شرایط فعلی در تصمیم گیری هایم بسیار از ایشان کمک می گیرم.
ملی پوش کاراته کشورمان در پایان تصریح کرد : مسائل مالی یکی از دغدغه های مهم ورزشکاران است که امیدوارم این مشکل برطرف شود و من با شناختی که از دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک دارم مطمئن هستم ایشان با درایت ، تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام خواهند داد .