به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ این مراسم با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استاندار لرستان و تنی چند از مسئولین کشوری و استانی در منطقه مورانی شهرستان پلدختر برگزار شد.

دکتر نوبخت در این مراسم گفت اگر الان وظیفه ای داشته باشیم  بندگی و شکرگزاری خداوند رحمان است چرا که سال گذشته در راستای جبران خساراتی که سیل وارد کرده بود به این استان و منطقه شرفیاب شده و تعهدی را پذیرفتیم که در کنارتان باشیم و از سوی نظام بتوانیم با شما همیاری، همراهی و همدردی کنیم تا انشاالله جبران خسارت صورت بگیرد.

 دکتر نوبخت تصریح کرد: غیر از آنچه که در ارتباط با سیل بود کلنگی به زمین زده شد تا ما بتوانیم دو هزار واحد مسکونی صرفاً برای انسانهای شریف و بزرگواری که توان مالی ندارند، برای آنها خانه بسازیم.

معاون محترم ریاست جمهوری افزود: باید خدا را شکر کنیم که امروز به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت شما هستیم و به قول خود عمل کرده ایم و به پیمان خود وفادار بودیم و امروز در همان جایی که کلنگ زدیم با شما دیدار کردیم و این یک توفیق الهی است.

 در ادامه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : تاکنون ۱۹۵ روستای تخریبی لرستان نوسازی و مقاوم‌سازی و بسترهای لازم تحکیم شده است.

علیرضا تابش گفت: به این منظور بین۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیارد تومان تاکنون تامین اعتبار شده است.