به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و همچنین بارش برف و باران در مناطق مختلف از جمله مناطق کوهستانی استان تهران، مدیر عامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با حضور در آبعلی، از امکانات و تجهیزات تیم های عملیاتی واکنش سریع استان و هلال احمر شهرستان دماوند برای مقابله با حوادث و بلایا در فصل زمستان، بازدید کردند.

شاهین فتحی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای آمادگی بیشتر برای حوادث و سوانح مختلف به خصوص در فصل زمستان، هم راستا با سایر نهادها و دستگاه های خدمت رسان دیگر، جمعیت هلال احمر هم در آماده باش کامل برای خدمات رسانی به هموطنان در آذر ماه و همچنین فصل زمستان قرار دارد.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی در ۳۰ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در سطح استان تهران به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی در آذر ماه و فصل زمستان خواهند بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: تمامی نیروهای عملیاتی به صورت شبانه روزی در پایگاه ها حضور دارند تا در کمترین زمان ممکن، بهترین و سریع ترین خدمات را در زمان وقوع حوادث و سوانح مختلف به هموطنان ارائه دهند.

فتحی ادامه داد: دوره های بازآموزی متفاوتی را برای نیروهای عملیاتی کادر و داوطلب برگزار کردیم و با تعاملی که با سایر دستگاه ها و ارگان های امدادی و خدماتی داریم، آمادگی کامل برای عملیات در حوادث به خصوص در فصل زمستان را داریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تاکید کرد: هم وطنان می توانند جهت دریافت خدمات امدادی در صورت وقوع حادثه در جاده ها و کوهستان ها، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.