به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، احمد بخشی از وجود ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی فعال در استان خبر داد و افزود: این بانک ها  در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر استان را که علاقه مند به وقف آن‌ها هستند، نگهداری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات بوده به صورت رایگان امانت بدهد.

بخشی با بیان اینکه این بانک ها نقش بسزایی در رفع نیازهای پزشکی مردم به ویژه نیازمندان دارد، افزود: اگرچه تاکنون خیران زیادی در راستای تکمیل تجهیزات بانک ها همکاری داشته اند اما همچنان نیازمند مساعدت هستیم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیزاتی به ارزش ۷۸۰  ریال توسط یک خیر انسان دوست به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان اهدا شده است.

بخشی ادامه داد: ۲۰ کپسول اکسیژن و ۵۵ مانومتر از جمله اقلام اهدایی توسط این خیر بوده که نقش بسزایی در رفع مشکلات درمانی نیازمندان دارد.