یک خیّر کشوری با حضور در گلزار شهدای کرمان ،حمایت از ۱۰۱۶ یتیم طرح محسنین کرمان را پذیرفت .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا غنی آبادی خیّر کشوری و فعال در زمینه حمایت از ایتام در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: به نیت شهدای گلزار کرمان و به تعداد هر شهید یک یتیم، ۱۰۱۶ نفر از ایتام دارای حامی شدند .


وی افزود: تمامی اقدامات خیران در تهران برای حمایت از ایتام است و استان کرمان پس از آذربایجان شرقی با ۵ هزار و خراسان رضوی با بیش از۲ هزار یتیم سومین استانی است که طرح حمایتی از ایتام را اجرا خواهیم کرد.


این خیّر فعال در زمینه کشوری تصریح کرد: قرار است در این طرح حمایتی به نیت هر یتیم در قالب طرح محسنین مبلغ اولیه ۵ میلیون ریالی به صورت ماهانه به حساب آنان واریز شود که به مرور زمان این مبلغ هم تغییر خواهد یافت.

به گفته وی: در کل کشور این موسسه سعی دارد تا پایان اسفند ۱۰ هزار یتیم را تحت پوشش قرار دهد و اکنون ۸ هزار نفر را حمایت میکند .


 مدیر کیمته امداد امام (ره ) استان کرمان هم با اشاره به وجود بیش از ۲۱ هزار ایتام در استان افزود: از این تعداد ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر دارای حامی هستند و با توجه به مشکلات درآمدی نسبت به میانگین کشوری در این زمینه مشکل داریم که با اقدام این خیران امید است سطح درآمدی ۶ هزار و ۸۰۰ یتیم استان بهبود و ارتقا یابد .


 گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور مسئول ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین کرمان ،مدیر کل کمیته امداد و مسئول گلزار شهدای کرمان با اهدا یلوح سپاس از  اقدام خداپسنانه این خیر وحامی کودکان و ایتام تجلیل شد.