رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف، کارکنان و روسای اتحادیه های صنفی ریگان با سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ریگان در این دیدار به منظور عملی کردن شعار سال بر لزوم حضور شرکت های دانش بنیان در ناحیه صنعتی ریگان و ایجاد اشتغال با همکاری آموزش و پرورش تاکید کرد و راه اندازی خانه نوآوری و خلاقیت و استفاده از افراد با استعداد در بحث های تولیدی، صنعتی و اختراع را ضروری دانست.

 سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ریگان نیز در این دیدار بر لزوم تربیت دانش آموزان با توجه به نیازهای جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت معادن منطقه در پی راه اندازی رشته معدن در هنرستان های شهرستان می باشیم.

شریف زاده با اشاره به فراخوان و استعدادیابی در مدارس در زمینه تولید و دانش بنیان ارتباط بین آموزش و پرورش و صنعت را مهم دانست و افزود: برگزاری تورهای صنعتی برای دانش آموزان می تواند مفید و موثر باشد.

 وی اظهار داشت: شهرک‌ ها و نواحی صنعتی از ارکان اصلی در مسیر دستیابی به اقتصاد بدون نفت هستند که می‌توانند در تحقق حداکثری شعار سال نقش بسزایی داشته باشند.

محمد عرفان مهدوی