سرپرست فرمانداری ریگان در جمع مردم و مسئولین روستای رحمت آباد ریگان، گفت: با استمداد از شهدا، پیگیر مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان ریگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار که به همراه امام جمعه موقت و فرمانده سپاه شهرستان ریگان جهت بررسی مشکلات شهر رحمت آباد به این شهر سفر کرده بود، طی جلسه ای که با مسئولین و مردم این شهر داشت،با خانواده معظم دو تن از شهیداناین شهر شهید سابقی و شهید چمن دیدار نمود.

وی با اشاره به اینکه پنج شنبه هر هفته برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا در برنامه کاری فرمانداری ریگان قرار دارد، افزود: امیدواریم با کار و تلاش بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

سرپرست فرمانداری ریگان خطاب به مردم و مسئولین این شهر گفت: با استمداد از شهدا، پیگیر مشکلات شهرها و روستاهای ریگان هستیم.

همچنین طی جلسه دیگری که با حضور مسئولین شهر رحمت آباد جهت طرح و برسی مشکلات این شهر برگزار شد؛ سرپرست فرمانداری ریگان از انجام اقداماتی در راستای توسعه شهر رحمت آباد سخن گفت.


مراد آبیار در جلسه بررسی مشکلات شهر رحمت آباد بیان داشت: جهت حل مشکل مسکن اهالی، اجرای طرح جهش ملی مسکن به زودی در شهر رحمت آباد اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات روشنایی شهر رحمت آباد با همکاری شهرداری و اداره برق این شهر نیز به زودی اصلاح و رفع خواهد شد.