تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

فرمانده انتظامی استان کرمان، از کشف ۴۶۹ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۲ متهم در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران و عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر استان کرمان و شهرستان"ریگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: ماموران پلیس مواد مخدر شرق استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به شهرستان “ریگان” مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان “ریگان”با اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند مواد مخدر در منزلی در شهر ریگان دپو شده و با هماهنگی قضائی، در بازرسی از محل، ۱۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۴۶کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۸۹کیلو حشیش و ۸ کیلو و ۶۰۰  گرم هروئین، که جمعا ۴۶۹ کیلو مواد می باشد، را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.