مسئول روابط عمومی و امور جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان، از شرکت حداکثری اعضاء این جمعیت در پویش سراسری اهداء خون و همچنین برگزاری مراسم رژه خودرویی و موتوری توسط اعضاء جوانان، داوطلبان و امداد و نجات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا مرادپور با تبریک هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، گفت: بمناسبت این هفته و فراخوان اهداء خون از سوی پایگاه انتقال خون سیرجان، رئیس و اعضاء جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان، امروز در این مراسم شرکت و با اهداء خون خود به بیماران نیازمند در این پویش شرکت کردند.

وی برگزاری رژه خودرویی را از دیگر مراسم هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در شهرستان سیرجان برشمرد و افزود: مراسم رژه خودرویی و موتوری توسط واحدهای امداد و نجات، جوانان و داوطلبان این جمعیت به همراه نیروهای اورژانس، آتش نشانی و آفرود نیز برگزار شد.

شایان ذکر است؛ شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدای سیرجان، نماز جمعه، پویش اهداء خون، رژه خودرویی و موتوری، همایش مربیان در مرکز استان و بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان, از اهم برنامه های هفته هلال احمر در شهرستان سیرجان می باشد.