مشاور و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد نبرد با دشمن هستیم گفت: روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمن با هنر علم و دانش خود فضای جامعه را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، افشار دارابی ظهر امروز در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز باید از خود بپرسیم که در چه شرایطی هستیم، فضای مجازی چه تأثیری بر کار ما گذاشته و کشور ما در عرصه بین‌الملل چه جایگاهی دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روایتگری شهید آوینی از رشادت‌های رزمندگان پس از دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز ما در شرایطی به مراتب سخت‌تر از موقعیت شهید آوینی قرار داریم و دشمن با تحریم کام مردم را تلخ کرده است.

دارابی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، گفت: آنچه امروزه کار را برای روابط عمومی‌ها سخت‌تر کرده است، فضای مجازی و شبهات مطرح شده در آن است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌های خراسان جنوبی هستند که سیمای این استان را در عرصه ملی و حتی بین‌المللی به درستی نشان می‌دهند و با توجه به پتانسیل‌های خراسان جنوبی می‌توانند حتی در جذب گردشگر تأثیرگذار باشند.

مشاور وزیر کشور گفت: اگر اعتماد عمومی در جامعه افزایش یابد نشان از موفقیت ما در کارهایمان در حوزه اطلاع رسانی است وگرنه اشکالی در فعالیت‌هایمان وجود دارد.

دارابی اظهار کرد: امروزه در عرصه اقتصادی در نبرد هستیم و تحریم‌های دشمن از طرفی و فرصت سوزی‌ها در داخل از جنبه دیگر کام مردم را تلخ کرده است و از این جهت باید به سمت امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.

وی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت ارتقا توان روابط عمومی‌ها اعلام آمادگی کرد.