دشمن می‌خواهد روحیه ناامیدی را در جامعه تزریق کند

مشاور و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد نبرد با دشمن هستیم گفت: روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمن با هنر علم و دانش خود فضای جامعه را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، افشار دارابی ظهر امروز در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز باید از خود بپرسیم که در چه شرایطی هستیم، فضای مجازی چه تأثیری بر کار ما گذاشته و کشور ما در عرصه بین‌الملل چه جایگاهی دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روایتگری شهید آوینی از رشادت‌های رزمندگان پس از دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز ما در شرایطی به مراتب سخت‌تر از موقعیت شهید آوینی قرار داریم و دشمن با تحریم کام مردم را تلخ کرده است.

دارابی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، گفت: آنچه امروزه کار را برای روابط عمومی‌ها سخت‌تر کرده است، فضای مجازی و شبهات مطرح شده در آن است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌های خراسان جنوبی هستند که سیمای این استان را در عرصه ملی و حتی بین‌المللی به درستی نشان می‌دهند و با توجه به پتانسیل‌های خراسان جنوبی می‌توانند حتی در جذب گردشگر تأثیرگذار باشند.

مشاور وزیر کشور گفت: اگر اعتماد عمومی در جامعه افزایش یابد نشان از موفقیت ما در کارهایمان در حوزه اطلاع رسانی است وگرنه اشکالی در فعالیت‌هایمان وجود دارد.

دارابی اظهار کرد: امروزه در عرصه اقتصادی در نبرد هستیم و تحریم‌های دشمن از طرفی و فرصت سوزی‌ها در داخل از جنبه دیگر کام مردم را تلخ کرده است و از این جهت باید به سمت امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.

وی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت ارتقا توان روابط عمومی‌ها اعلام آمادگی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha