فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره و کشف ۱۰ فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛  سرهنگ رضا محمد رضایی، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهر جیرفت، ماموران کلانتری ۱۱ شهید قرنی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و وی را هنگام سرقت دستگیر کنند.

وی افزود: ضمن هماهنگی قضائی و در بازرسی از مخفیگاه وی برخی از اموال مسروقه شامل کابل های انشعاب برق، ابزار آلات ساختمانی و کارگاهی، شیرآلات، موتور کولر و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: این متهم پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ محمدرضایی به شهروندان توصیه کرد: توجه به نکات پیشگیرانه در حوزه پیشگیری از سرقت مهمترین اقدام از سوی شهروندان است و همچنین گزارش موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ نیز باید مورد توجه عموم مرد باشد تا شاهد کاهش وقوع سرقت ها در سطح شهرستان باشیم.