رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی این مرکز برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی خبر داد و اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمت به هر دو گروه از بیماران در این مرکز پیش بینی شده است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر سیدمحمد موسوی  تصریح کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با توجه موقعیت مکانی‌اش بیشترین میزان پذیرش بیمار را در میان تمامی مراکز درمانی دارد و در این بیمارستان خدمات مورد نیاز بیماران با بهترین کیفیت ممکن ارائه شده و بالاترین میزان رضایت‌مندی را به همراه داشته است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در جهت رفع کمبودهای این مرکز درمانی پیگیری لازم صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام صورت گرفته نصب مخزن 20 تنی اکسیژن را داشتیم و خوشبختانه مشکلات موجود از لحاظ اکسیژن مورد نیاز برطرف شده است.

دکتر افزود: هم‌اکنون 9 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بستری هستند که از این تعداد 7 نفر از آنان در بخش‌های کووید در حال درمان هستند و 2 نفر دیگر هم در ICU کرونا تحت مراقبت ویژه قرار دارند.