آمادگی کامل بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد جهت مقابله با موج هفتم بحران کرونا

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی این مرکز برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی خبر داد و اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمت به هر دو گروه از بیماران در این مرکز پیش بینی شده است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر سیدمحمد موسوی  تصریح کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با توجه موقعیت مکانی‌اش بیشترین میزان پذیرش بیمار را در میان تمامی مراکز درمانی دارد و در این بیمارستان خدمات مورد نیاز بیماران با بهترین کیفیت ممکن ارائه شده و بالاترین میزان رضایت‌مندی را به همراه داشته است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در جهت رفع کمبودهای این مرکز درمانی پیگیری لازم صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام صورت گرفته نصب مخزن 20 تنی اکسیژن را داشتیم و خوشبختانه مشکلات موجود از لحاظ اکسیژن مورد نیاز برطرف شده است.

دکتر افزود: هم‌اکنون 9 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بستری هستند که از این تعداد 7 نفر از آنان در بخش‌های کووید در حال درمان هستند و 2 نفر دیگر هم در ICU کرونا تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha