مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از یک هزار نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی های شدید در نقاط مختلف استان؛ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی و امدادرسانی در 34 شهر و روستا به یک هزار و 81 نفر خدمات امدادی ارائه کردند. 
وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان های ارزوئیه، کهنوج، عنبرآباد، جیرفت، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، فاریاب، رابر، بافت، زرند، انار، سیرجان و شهربابک در حال امدادرسانی هستند. 
فلاح با اشاره به حضور 49 تیم امدادونجات در مناطق حادثه دیده خاطرنشان کرد: 231 امدادگر و نجاتگر به حادثه دیدگان در شهرستان های مختلف امدادرسانی می کنند. 
او با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند. 
وی هم چنین به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون چندین محموله از اقلام امدادی و بسته های غذایی به شهرستان های جنوب، شرق و غرب استان ارسال شده است.