مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، با اشاره به سفر تورگردان های معتبر داخلی به این استان، گفت: استان کرمان به زودی جزء مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به سفر دو روزه معتبرترین تورگردان های کشور به کرمان، گفت: هدف این تورگردان ها بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمان و بستن بسته‌ های سفر جهت ارائه به میهمانان داخلی و خارجی به این استان بود.

وی با بیان این مطالب، در ادامه افزود: در این فم تور از ظرفیت‌ های گردشگری استان کرمان همچون باغ شاهزاده، شهر ماهان، خانه‌ های تاریخی، بازار تاریخی، موزه‌ ها و … بازدید شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه این تورگردان ها به صورت آزمایشی در هتل وکیل اقامت داشتند، گفت: این اقامت برای آنان بسیار جالب بود و این تورگردان ها عقیده داشتند که علاوه بر بازدید از جاذبه های بکر و منحصر بفرد گردشگری باید از اقامت خوبی هم برخوردار باشند که خوشبختانه این استان دارای این شرایط است.

فریدون فعالی، عنوان کرد: استان کرمان به زودی جزء مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نوروز ۱۴۰۲ میزبان تعداد زیادی از گردشگران در استان کرمان خواهیم بود زیرا با انجام این فم تور زمینه حضور آنها فراهم خواهد شد.