استاندار کرمان در مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع نیروهای مسلح، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و آنچه امروز داریم محصول خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز۳۱ شهریور در آئین رژه هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس آغاز دوران شرافتمندی ملت و یک ضرورت برای کشور است.

وی افزود: مرور دوران قبل از دفاع مقدس همواره لازم است؛ چرا که ایران د رآن زمان منافع زیادی برای استکبار داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن پایگاه خود را از دست داد.

استاندارکرمان با بیان اینکه کشور در زمان جنگ هنوز آمادگی های لازم را نداشت، تصریح کرد: ما در دوران جنگ، تنها و بدون هیچ کمکی و با استفاده درست از امکانات موجود و همراه با بسیج همگانی در اقشار مختلف به فرمان امام راحل توانستیم در برابر دشمنی که تمام توان و پشتیبانی مالی دنیا را داشت بایستیم.

فداکار با اشاره به اینکه شهدا مطیع محض ولی‌ فقیه بودند و برای رضای خدا کار می‌کردند، بیان کرد: آنچه جنگ ما را موفق کرد اطاعت محض از رهبری و کار خالصانه بود و هنوز هم رمز موفقیت، اطاعت از رهبری و کار خالصانه است .

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و آنچه امروز داریم محصول خون شهداست، لذا در برابر هرگونه شرارتی که امنیت مردم را در کشور به خطر بیاندازد، می ایستیم.